Bible Trivia

Bible Trivia

meer te leer oor die woord van God deur Bybel trivia.

Bible Trivia is gemaak om u kennis van die Bybel te toets en op 'n aangename manier meer oor die Christendom te leer. As u van pretvrae oor godsdienste hou, is dit 'n perfekte app vir die afgelope tyd vir u! 'N Verskeidenheid vrae oor Bybel-trivia - raai die aanhaling, noem Christelike heiliges, beantwoord vrae oor psalms en spreekwoorde, gesange en soveel meer. Wat is die tien gebooie van God? Hoeveel boeke van Moses is daar? Wie was Simson en Delilah? Wat is die verhaal van Noag en die ark? Laai vrae en antwoorde uit vir Bybelvasvra vir kinders en volwassenes en toets u kennis op die oomblik! Ontdek hoeveel u regtig al die Bybelse verhale onthou en toets u geheue met hierdie fassinerende gedagte-spel.

Om die Bybelgedeeltes te verstaan ​​is noodsaaklik vir elke godsdienstige persoon. Vir sommige is dit die onmoontlike vasvra-uitdaging! Die interessantste Christelike vasvra oor die Heilige Bybel Ou en Nuwe testamente is nou in die palm van u hand! Interessante en intelligente vrae en antwoorde sal u help om al die belangrike feite oor die Christendom te leer. Kry kennis van die grootste godsdienste ter wêreld met 'n nuwe Bybelvasvra - godsdienstige spel vir almal. Slim vasvrae is 'n uitstekende manier om jou algemene kennis en IK te verbeter - kry 'n goeie breinopleiding en leer jouself op! U hoef nie eens aanlyn te wees om te speel nie - laai die intelligente Bybel-trivia-vasvra-app af en speel dan sonder enige internet as u wil! Kry gratis hierdie slim app om na te gaan hoeveel u regtig van u kerklees onthou.

Bybelvasvra is 'n goeie manier om geloof te kweek en terselfdertyd pret te hê deur interessante vasvra-speletjies. Daag jou weg deur trivia-vrae wat ontwikkel is om maklik te begin en so moeilik te raak dat selfs die kundigste Bybelgeleerdes uitgedaag word deur die vrae op die finale vlak in die spel. Dit is ook ideaal vir Sondagskoolgebruik, want jy kan elke dag 'n bietjie gratis speel. Christengeleerdes vertrou op kennis om God se plan vir die mensdom, waar Jesus die weg, waarheid en die lewe is, te verstaan. Of u nou 'n Christen is of nie, u sal dit geniet om te leer terwyl u hierdie Jeopardy speel! soos spel. En dit is ook ideaal vir kinders.

Hoe goed ken jy jou Bybel? Maar miskien is die beste vraag: het u wat nodig is om Jesus en Sy woord te leer ken, hoe meer speel u? Speel om meer te wete te kom oor die sleutelpilare van die Christendom en die geloof deur die Woord van God te speel. Of die skepping, Adam en Eva, Moses, die uittog, die ark van Noag, die verhaal van Josef, Abraham en Isak, Simson, Rut, Ester, Nehemia, koning Dawid en soveel ander Ou-Testamentiese tekste, of die Nuwe-Testamentiese inhoud oor die lewe van Jesus, nuwe wyn of as u net 'n goeie Christelike spel wil hê, hierdie Jeopardy! tipe spel is die beste by u.

Daar is 8 spelmetodes beskikbaar. Los die woorde op deur die Guess The Word-speletjie-modus te beantwoord, beantwoord die Ware of Vals feite, of kies een van die gewone speletjies om Nuwe-Testamentiese, Ou-Testamentiese of Basiese vrae te beantwoord. U kan ook binne vyf minute kyk hoeveel vrae u kan beantwoord of met ander meeding om die Kampioen van vandag te word, of deur die Goddelike modus te leer.

Kenmerke:
1. Maklik en vinnig om te speel
2. Uitdagend en interessant
3. Gratis om te speel vir alle geslagte
4. Fantastiese grafika en animasies
5. Verkry ekstra bonus
6. Hou u statistieke en vordering dop
7. Deel met vriende
8. 8 spelmetodes beskikbaar
9. Gaan u geskiedenis na
10. Waar of onwaar
11. Tydsbeperkte sowel as onbeperkte modus
12. Speel sonder internetverbinding.
13. Toon resultaat as u dit reg of verkeerd beantwoord het!
14. Berekening van u tellings aan die einde van elke vasvra.
15. Beste gebruikerskoppelvlak.
16. Maklik om te gebruik.

Ons hoop dat u van die groot pogings van ons ontwikkelaars en ontwerpe hou en hierdie Bybelse speletjie met u vriende en familie sal deel. As u voorstelle of terugvoering het, laat weet ons dan, want dit is belangrik vir ons. Wees bly en geniet, GOD BLY U !!

Download Bible Trivia 1.4 APK

Bible Trivia 1.4
Price: Free
Current Version: 1.4
Installs: 100,000+
Rating average: aggregate Rating (5.0 out of 5)
Requirements: Android 4.1+
Content Rating: Everyone
Package name: us.christiangames.bibletrivia

What's New in Bible-Trivia 1.4

    • 50 new "True or False?" questions
    • bug fix