Bible Trivia Games for Adults

Bible Trivia Games for Adults

En mängd frågor från Bibelns trivia - gissa citatet, namnge kristna helgon

Bibeltriviaspel för vuxna är gjorda för att testa din kunskap om Bibeln och lära sig mer om kristendomen på ett roligt sätt. Om du gillar roliga frågesporter på religioner är detta en perfekt app för tidigare tid för dig! Olika triviafrågor från Bibeln - gissa citatet, namnge kristna helgon, svara på frågor om psalmer och ordspråk, psalmer och så mycket mer. Vilka är de tio buden från Gud? Hur många Moseböcker finns det? Vem var Samson och Delilah? Vad är historien om Noah and the Ark? Ladda ner frågor och svar från bibelquiz för barn och vuxna och testa dina kunskaper just nu! Ta reda på hur mycket du verkligen kommer ihåg alla bibliska berättelser och testa ditt minne med detta fascinerande sinne-spel.


















































































eafd8146e3



Att förstå Bibelns skrifter är viktigt för varje religiös person. För vissa är detta den omöjliga frågesportutmaningen! Den mest intressanta kristna frågesporten om The Holy Bible Gamla och Nya testament är nu i handflatan! Intressanta och intelligenta frågor och svar hjälper dig att lära dig alla viktiga fakta om kristendomen. Få kunskap om världens största religioner med ny bibelquiz - religiöst spel för alla. Smarta frågesporter är ett utmärkt sätt att förbättra din allmänna kunskap och IQ - få lite hjärnträning och utbilda dig själv! Du behöver inte ens vara online för att spela - ladda ner den intelligenta bibelens triviaquiz-app och spela sedan utan internet när du vill! Skaffa denna smarta app gratis för att kontrollera hur mycket du verkligen kommer ihåg din kyrklig läsning.

Bibeltrivia-spel för vuxna är ett bra sätt att öka tro och ha kul samtidigt genom intressanta frågespel. Utmana dig igenom triviafrågor som utvecklats för att börja enkelt och bli så svåra att även de mest kunniga bibelforskarna kommer att utmanas av de slutliga frågorna i spelet. Det är bra för användning på söndagsskolan också eftersom du kan spela lite gratis varje dag. Kristna forskare förlitar sig på kunskap för att förstå Guds plan för mänskligheten, där Jesus är vägen, sanningen och livet. Oavsett om du är kristen eller inte, kommer du att njuta av att lära dig när du spelar denna Jeopardy! som spel. Och det är bra för barn också.

Hur väl känner du din bibel? Men kanske är den bästa frågan, har du vad som krävs för att känna Jesus och hans ord genom att lära sig, desto mer spelar du? Spela för att lära dig mer om de viktigaste pelarna i kristendomen och tron ​​genom att spela genom Guds ord. Oavsett om skapelsen, Adam & Eva, Moses, Exodus, Noahs ark, berättelsen om Joseph, Abraham & Isaac, Samson, Ruth, Esther, Nehemiah, King David och så många andra Gamla testamentets texter, eller Nya testamentets innehåll om livet av Jesus, nytt vin eller om du bara vill ha ett kristent spel av hög kvalitet, denna Jeopardy! typ av spel är rätt för dig.

Funktioner:
1. Enkel och snabb att spela
2. Utmanande och intressant
3. Gratis att spela för alla generationer
4. Fantastisk grafik och animationer
5. Håll koll på din statistik och framsteg
6. Spela utan internetuppkoppling.
7. Visa resultat om du har svarat rätt eller fel!
8. Beräkning av dina poäng i slutet av varje frågesport.
9. Bästa användargränssnitt.
10. Lätt att använda.

Vi hoppas att du kommer att gilla de stora ansträngningarna från våra utvecklare och mönster och dela detta bibliska spel med dina vänner och familj. Om du har förslag eller feedback berätta för oss eftersom det är viktigt för oss. Var lycklig och njut, GUD välsigne dig !!

Download Bible Trivia Games for Adults 1.0.7 APK

Bible Trivia Games for Adults 1.0.7
Pris: Free
Aktuell Version: 1.0.7
Installation: 10+
Betyg Genomsnitt: aggregate Rating (5.0 out of 5)
Krav: Android 4.2+
Innehållsbetyg: Everyone
Paketnamn: com.evolutionmobilestudio.bibletriviagamesforadults