Cuanto Sabes de la Biblia

Cuanto Sabes de la Biblia

Som du ved fra Bibelen, spørgsmål og svar, er en mester i Bibelen

Som du ved fra Bibelen (Bibelen spørgsmål)
       
       
Dette spil af Bibelen er meget rart og sjovt som det er baseret på Bibelens historier og handle for børn, unge og voksne ... Hvor godkender lægge alle din viden om bibelske passager, vil hjælpe dig med at huske bibelvers med med henblik på at studere Bibelen i din fritid.

her ikke kun du vil have det sjovt at lege med Bibelen trivia eller Bible Quiz, vil også opdage svar på dine spørgsmål ved at læse Skriften citater, i modsætning til andre kristne spil dette er kendetegnet ved dynamiske spørgsmål som gåde, huske Bibelen blev aldrig så sjovt som nu i vor tid, hvor alle kan downloade bibelske tekster, ros tilbedelse, og utallige ting, der kan hjælpe dig med at forbedre dit kristne liv.

Fortæl os, hvor meget du kender Bibelen reagerer præcis måde at alle spørgsmål, som du gør i denne bibelske udfordring, du har en frist på 30 sekunder, hvor du skal korrekt besvare enten bibelske tegn eller bibelske citater svaret vil ikke være dig til intet vanskeligt at tilpasse, fordi det har en venlig og iøjnefaldende design, så du kan gøre din bibel udfordring lighter.

Bliv Master af Bibelen løse Bibelen spørgeskema fra let spørgsmål til spørgsmål med en vis kompleksitet, men fortvivl ikke, hvis du undlader eller reagere korrekt, har adgang til det rigtige svar efterfulgt af begrundelse med sin bibelske reference i dette tilfælde ville citat bibelske og du kan vise dine venner, at du er føreren af ​​Bibelen.

Bibelstudier, passager fra Bibelen, Bibelens historier, huske bibel, bibelske tekster, bibelstudie, bibelske figurer, huske bibeltekster, bibelske udfordring, Bibelen quiz, kristne spil, spørgsmål bibel, bibelske referencer, moderne Bibelen, viden spil, bibel spil, bibel quiz, bibel spil, Christian spil, bibel spil og quiz, bibel trivia spil, gratis trivia bibel

Faktisk er dette kristne spil har ingen grænser, og du kan bruge det enten at foretage en bibel contest, udfordret Bibel eller Bibelen spil, der allerede ville være en del af dit valg, så hvis jeg kan garantere er, at efterhånden folk motivere at studere Bibelen, læse Bibelen vers og huske bibelske tekster, kender alle de bibelske figurer i går, som har forladt os lektioner for vores daglige liv.

historierne i Bibelen kan vi finde er meget vigtige, fordi de opfordrer os til at undersøge og studere Bibelen i en dybere og systematisk måde, finde den sande betydning af bibelske tekster, uanset om du bruger en moderne bibel, Valera Dronning 1960 katolske Bibel, etc. Ligegyldigt altid du ved Jesu bibelske passager, hvor instrueret sine disciple, hans bibelske lignelser, blandt andet

Som du ved Bibelen er helt gratis, der absolut ikke betale noget til den bibelske Test, er et godt valg for børn, der lærer bibelske vendinger, således at vallan form for visdom og viden ...
Dette er en bibel spil for børn og voksne, for dem, der er på udkig efter Jesus er vigtigt at søge skrifterne, bibelske referencer og lære at korrekt besvare alle disse spørgsmål i Bibelen, at mange stadig undlader at forstå.

Du kender førstehånds livet af bibelske personer som David, Daniel, Joseph, Moses, Jakob, Jesu disciple, etc. Aremos en påmindelse om lignelser, bibelske vendinger, uanset hvad pålydende hvis Reina Valera 1960 katolske bibel, Gud taler i dag, er det vigtigt, at du læser og forstår hvad du læser.

Download Cuanto Sabes de la Biblia 1.1.9 APK

Cuanto Sabes de la Biblia 1.1.9
Pris: Free
Nuværende Version: 1.1.9
Installerer: 1000000
Bedømmelsesgennemsnit: aggregate Rating (4.9 out of 5)
Bedømmelsesbrugere: 53,499
Krav: Android 4.1+
Indholdsvurdering: Everyone
Pakningsnavn: com.alexander_menjivar.Cuanto_Sabes_de_la_Biblia

What's New in Cuanto-Sabes-de-la-Biblia 1.1.9

    - Apoyanos con 5 estrellas para seguir mejorando
    - Alabanza de Fondo
    - Nuevas Preguntas Biblicas en forma de Adivinanzas
    - Diseño mejorado
    - Adaptable
    - Intuitivo
    - Bugs (Solucionados)
    - Sonido de falso y verdadero