Cuanto Sabes de la Biblia

Cuanto Sabes de la Biblia

Som du vet fra Bibelen, spørsmål og svar, er en mester i Bibelen

Som du vet fra Bibelen (bibelske spørsmål)
       
       
Dette spillet av Bibelen er veldig hyggelig og morsom som den er basert på bibelfortellinger og handle for barn, ungdom og voksne ... Hvor godkjenner sette alle dine kunnskaper om bibelsteder, vil hjelpe deg å huske bibelvers med for å studere Bibelen i fritiden.

her ikke bare vil ha det gøy å spille med Bibelen trivia eller Bibelen Quiz, vil også oppdage svar på dine spørsmål ved å lese Skriften sitater, i motsetning til andre kristne spill dette er preget av dynamiske spørsmål som gåte, huske Bibelen var aldri så mye gøy som nå i vår tid hvor alle kan laste ned bibelske tekster, ros tilbedelse, og utallige ting som kan hjelpe deg med å forbedre ditt kristenliv.

Fortell oss hvor mye du vet at Bibelen svarer nøyaktig måte på alle spørsmål som du gjør i dette bibelske utfordringen, har du en frist på 30 sekunder hvor du må svare riktig enten bibelske tegn eller bibelske sitater svaret vil ikke være deg for ikke noe vanskelig å tilpasse seg fordi den har en vennlig og iøynefallende design, slik at du kan gjøre din Bibel utfordring lettere.

Bli Master of Bibelen løse Bibelen spørreskjema fra enkle spørsmål til spørsmål med noen kompleksitet, men ikke bekymre deg hvis du mislykkes, eller svare på riktig måte har tilgang til det riktige svaret, etterfulgt av rettferdiggjørelsen med sin bibelske referansen i dette tilfellet ville sitat bibelsk og du kan vise vennene dine at du er herre i Bibelen.

Bibelstudier, bibelord, bibelfortellinger, huske Bibelen, bibelske tekster, bibelstudium Bibelen tegn, huske bibeltekster, bibelske utfordring, Bibelen quiz, Christian spill, spørsmål bibel, bibelske referanser, moderne bibel, kunnskapsspill, bibel spill, bibel quiz, bibel spill, Christian spill, bibel spill og quiz, bibel trivia spill, gratis trivia bibel

Egentlig denne kristne spillet har ingen begrensninger, og du kan bruke den enten å gjennomføre en bibel konkurranse, utfordret Bibelen eller bibelspill, som allerede ville være en del av ditt valg, så hvis jeg kan garantere er at hvert folk motivere å studere Bibelen, lese bibelvers og huske bibelske tekster, kjenner alle de bibelske figurer i går som har forlatt oss lærdom for vårt daglige liv.

historiene i Bibelen vi finner er svært viktige fordi de oppfordrer oss til å undersøke og studere Bibelen på en dypere og systematisk måte, finne den sanne betydningen av bibelske tekster, enten du bruker en moderne Bibel, Valera Queen 1960, katolske Bibelen, etc. Uansett alltid du kjenner Jesu bibelsteder hvor instruerte sine disipler, hans bibelske lignelser, blant annet

Som du vet at Bibelen er helt gratis som absolutt ikke betale noe til bibelske Test, er et godt valg for barn som lærer bibelsk uttrykk, slik at Vallan form for visdom og kunnskap ...
Dette er en bibel spill for barn og voksne, for dem som leter etter Jesus er viktig å søke Skriftene, bibelske referanser og lære å svare riktig på alle disse spørsmålene i Bibelen som mange fortsatt ikke klarer å forstå.

Du vet førstehånds livet av bibelske figurer som David, Daniel, Josef, Moses, Jakob, Jesu disipler, etc. aremos en påminnelse om lignelsene, bibelske uttrykk, uansett hva kirkesamfunn hvis Reina Valera 1960, katolske Bibelen taler Gud i dag, er det viktig at du leser og forstår hva du leser.

Download Cuanto Sabes de la Biblia 1.1.9 APK

Cuanto Sabes de la Biblia 1.1.9
Pris: Free
Gjeldende Versjon: 1.1.9
Installerer: 1000000
Rangeringsgjennomsnitt: aggregate Rating (4.9 out of 5)
Rating Brukere: 53,499
Krav: Android 4.1+
Innholdsvurdering: Everyone
Pakkenavn: com.alexander_menjivar.Cuanto_Sabes_de_la_Biblia

What's New in Cuanto-Sabes-de-la-Biblia 1.1.9

    - Apoyanos con 5 estrellas para seguir mejorando
    - Alabanza de Fondo
    - Nuevas Preguntas Biblicas en forma de Adivinanzas
    - Diseño mejorado
    - Adaptable
    - Intuitivo
    - Bugs (Solucionados)
    - Sonido de falso y verdadero