Bibel Quiz Spill Spørsmål

Bibel Quiz Spill Spørsmål

Den Hellige Bibels quiz spørsmål og svar Kristen bibel spill gratis

Har du lest alle Bibelens bøker? Start Bibel Quiz Spill Med Bibelske Spørsmål og sjekk din kunnskap! Hvor bra vet du alle de bibelske tegnene, Gamle og Nye Testamente, bibelske sitater og bønner? Hvis du liker morsomme spørrekonkurranser på verdens generelle kunnskaper og religioner, er dette en perfekt historikk for deg! En rekke bibelske trivia spørsmål - gjett sitatet, navn kristne hellige, svar på spørsmål om salmer og ordsprog, salmer og så mye mer. Hva er Guds ti bud? Hvor mange bøker av Moses er der? Hvem var Samson og Delilah? Hva er historien om Noah og Arken? Last ned Bibelens spørsmål og svar for barn og voksne og test din kunnskap akkurat nå! Finn ut hvor mye du virkelig husker alle de bibelske historiene og test minnet ditt med dette fascinerende sinnspillet. Blant en rekke Gratis bibel spill og quiz for voksne og barn velger du det beste for familien din! Bibelen Quiz Spill Med Bibel Spørsmål

"Bibel Quiz Spill Med Bibelske Spørsmål" funksjoner:

🌟 To spillmoduser tilgjengelig:
* Endeløs - spill i timevis så lenge du gir riktige svar på ulike bibelske spørsmål. Spillet avsluttes så snart du gir 3 feil svar.
* Tid - Forlenge spilletid så lenge du gir riktige svar! Hvert riktig svar betyr ekstra tid, og hver feil svar reduserer spilletiden din.

🌟 Fire forskjellige typer spørsmål:

* Flere valg - velg riktig ut av fire tilbudte svar;
* Inngang - ordne et ord fra bokstaver for å gi svaret;
* Skrape - skrap overflaten på et bilde og skriv inn det riktige svaret;
* Uklarhet - et uklart bilde av et objekt vises, og oppgaven er å skarpere det uskarpe bildet og skrive inn det riktige svaret.

Spill gøy Bibelen quiz gratis på engelsk offline med mange spørsmål på både Gamle og Nye Testamente!

Å forstå bibel skriftene er viktig for enhver religiøs person. For noen er dette den umulige quiz utfordringen! Den mest interessante kristne quiz på Den hellige bibel gamle og nye testamente King James versjonen er nå på håndflaten din! Interessante og intelligente spørsmål og svar vil hjelpe deg med å lære alle viktige fakta om kristendommen. Få kunnskap om verdens største religioner med ny Bibelen quiz - religiøst spill for alle. Smarte spørrekonkurranser er en utmerket måte å forbedre din generelle kunnskap og IQ på - få litt ekte hjernestrening og utdanne deg selv! Du trenger ikke engang å være online for å spille - last ned de intelligente Bibelen quiz spørsmålene app og spill deretter uten Internett når som helst du vil! Få denne smarte Bibelen app gratis for å sjekke hvor mye du virkelig husker din kirkeavlesning.

Den kristne bibel er inndelt i to hoveddeler. Den første del, Det gamle testamente, er nesten identisk med den hebraiske bibel, og ble opprinnelig inndelt i tre hoveddeler; Torah (Loven), Nebiim (Profetene) og Ketubim (Skriftene). Den andre hoveddelen, Det nye testamente, inneholder de kristne skriftene og er skrevet i de to første århundrene e.Kr.

Den mest nyttige Bibel quiz med svar for ungdom å lære om kristne trosretninger og verdier.

Bibelens trivia spørsmål og svar har noen enkle, men også mange vanskelige spørsmål. Kan du svare dem alle? Hvordan studere Bibelen beste mulig måte? Du kan også spille denne generell kunnskap quiz 2017 offline! Bibelske spill for barn og voksne er den beste måten å lære om kristendommen i dag, Jesus Kristus og hans læring. Du trenger ikke noen bibelstudie verktøy eller konsekvens når du har bestått denne morsomme bibelske testen. Hvis du liker å spille religiøse spill, vil du elske denne nye quiz appen på kristen religion! Last ned gratis de beste Bibelen trivia quiz apps med interessante spørsmål og svar. Sjekk hvor mye du virkelig vet! Last ned Bibel Quiz Spill Med Bibelske Spørsmål og test din kunnskap på Kristen religion hellige bok akkurat nå!

Download Bibel Quiz Spill Spørsmål 9.0 APK

Bibel Quiz Spill Spørsmål 9.0
Pris: Free
Gjeldende Versjon: 9.0
Installerer: 100,000+
Rangeringsgjennomsnitt: aggregate Rating (5.0 out of 5)
Krav: Android 5.0+
Innholdsvurdering: Everyone
Pakkenavn: com.bible.trivia.quiz.game