Bible Trivia

Bible Trivia

lære mer om Guds ord gjennom Bibelen trivia.

Bible Trivia er laget for å teste kunnskapen din om bibelen og lære mer om kristendommen på en morsom måte. Hvis du liker morsomme quizer på religioner, er dette en perfekt app for tidligere tid for deg! En rekke spørsmål om bibeltrivia - gjett sitatet, navn kristne helgener, svar på spørsmål om salmer og ordtak, salmer og så mye mer. Hva er de ti budene fra Gud? Hvor mange Mosebøker er det? Hvem var Samson og Delilah? Hva er historien om Noah and the Ark? Last ned spørsmål og svar fra bibelen til barn og voksne, og test kunnskapene dine akkurat nå! Finn ut hvor mye du virkelig husker alle de bibelske historiene, og test minnet ditt med dette fascinerende tankespillet.

Det er viktig å forstå bibelskriften for enhver religiøs person. For noen er dette den umulige quiz-utfordringen! Den mest interessante kristne quizen om Den hellige bibel Gamle og Nye testamenter er nå i din håndflate! Interessante og intelligente spørsmål og svar vil hjelpe deg å lære alle viktige fakta om kristendommen. Få kunnskap om verdens største religioner med ny bibelquiz - religiøst spill for alle. Smarte quizer er en utmerket måte å forbedre din generelle kunnskap og IQ - få skikkelig hjernetrening og utdanne deg selv! Du trenger ikke engang å være online for å spille - last ned den intelligente bibelen trivia quiz-appen og spill deretter uten internett når du vil! Få denne smarte appen gratis for å sjekke hvor mye du virkelig husker kirkelesingen din.

Bibelquiz er en god måte å øke troen på og ha det gøy samtidig gjennom interessante quizspill. Utfordre deg gjennom trivia-spørsmål som er utviklet for å starte enkelt og bli så vanskelig at selv de mest kunnskapsrike bibelforskere vil bli utfordret av spørsmålene på det endelige nivået i spillet. Det er flott for bruk på søndagsskolene også, fordi du kan spille litt gratis hver dag. Kristne lærde er avhengige av kunnskap for å forstå Guds plan for menneskeheten, der Jesus er veien, sannheten og livet. Enten du er kristen eller ikke, vil du ha glede av å lære mens du spiller denne Jeopardy! som spill. Og det er flott for barn også.

Hvor godt kjenner du Bibelen din? Men kanskje, det beste spørsmålet er, har du det som trengs for å kjenne Jesus og hans ord gjennom læring, jo mer spiller du? Spill for å lære mer om nøkkelpilarene i kristendommen og troen ved å spille gjennom Guds ord. Enten skapelsen, Adam og Eva, Moses, utvandringen, Noahs ark, historien om Joseph, Abraham & Isaac, Samson, Ruth, Esther, Nehemiah, King David og så mange andre gamle testamente tekster, eller innhold i Det nye testamente om livet av Jesus, ny vin eller hvis du bare vil ha et kristent spill av god kvalitet, denne Jeopardy! type spill passer for deg.

Det er 8 spillmodi tilgjengelig. Løs ordene med Guess The Word-spillmodus, svar True eller False fakta, eller velg en av de vanlige spillmodusene for å svare på Det nye testamente, Det gamle testamente eller grunnleggende spørsmål. Du kan også sjekke hvor mange spørsmål du kan svare på i løpet av 5 minutter eller konkurrere med andre for å bli dagens mester, eller lære gjennom Divine Mode.

Egenskaper:
1. Enkel og rask å spille
2. Utfordrende og interessant
3. Gratis å spille for alle generasjoner
4. Fantastisk grafikk og animasjoner
5. Få ekstra bonus
6. Hold oversikt over statistikk og fremgang
7. Del med vennene dine
8. 8 tilgjengelige spillmodi
9. Sjekk historien
10. Sann eller usann
11. Tidsbegrenset så vel som ubegrenset modus
12. Spill uten internettforbindelse.
13. Vis resultat hvis du har svart på det riktig eller galt!
14. Beregning av score på slutten av hver quiz.
15. Beste brukergrensesnitt.
16. Lett å bruke.

Vi håper du vil like den store innsatsen fra våre utviklere og design og dele dette bibelske spillet med dine venner og familie. Hvis du har forslag eller tilbakemeldinger, gi oss beskjed da det er viktig for oss. Vær glad og gled deg, GUD VELVENDE DEG !!

Download Bible Trivia 1.4 APK

Bible Trivia 1.4
Pris: Free
Gjeldende Versjon: 1.4
Installerer: 100,000+
Rangeringsgjennomsnitt: aggregate Rating (5.0 out of 5)
Krav: Android 4.1+
Innholdsvurdering: Everyone
Pakkenavn: us.christiangames.bibletrivia

What's New in Bible-Trivia 1.4

    • 50 new "True or False?" questions
    • bug fix