Cuanto Sabes de la Biblia

Cuanto Sabes de la Biblia

Som ni vet från Bibeln, frågor och svar, är en mästare på Bibeln

Som ni vet från Bibeln (Bibeln frågor)
       
       
Detta spel av Bibeln är mycket trevligt och roligt som det bygger på Bibelns berättelser och agera för barn, ungdomar och vuxna ... Var godkänner lägga alla dina kunskaper om bibliska passager, kommer att hjälpa dig att memorera bibelverser med för att studera Bibeln på fritiden.

här inte bara du har roligt att spela med bibel trivia eller Bibeln Quiz, också kommer att upptäcka svaren på dina frågor genom att läsa Skriften citat, till skillnad från andra kristna spel detta kännetecknas av dynamiska frågor som gåta, memorera Bibeln var aldrig lika roligt som nu i vår tid där vem som helst kan ladda ner bibliska texterna, beröm dyrkan, och otaliga saker som kan hjälpa dig att förbättra ditt kristna liv.

Berätta hur mycket du vet Bibeln svarar korrekta sättet att varje fråga som du gör i denna bibliska utmaning, har du en tidsfrist på 30 sekunder som måste du svara rätt antingen bibliska tecken eller bibliska citat svaret kommer inte att vara dig för inget svårt att anpassa sig, eftersom det har en vänlig och iögonfallande design så att du kan göra din bibel utmaning lättare.

Bli Master of Bibeln lösa Bibeln frågeformulär från enkla frågor till frågor med en viss komplexitet, men oroa dig inte om du misslyckas eller svara korrekt har tillgång till det rätta svaret, följt av motivering med sin bibliska referens i detta fall skulle citat bibliska och du kan visa dina vänner att du är befälhavare i Bibeln.

Bibelstudier, passager från bibeln, bibliska berättelser, memorera bibel, bibliska texter, bibelstudium, bibel tecken, memorera bibeltexter, bibliska utmaning, Bibeln frågesport, Christian spel, frågor bibel, bibliska referenser, moderna Bibeln, kunskapsspel, bibel spel, bibel frågesport, bibel spel, kristna spel, bibel spel och frågesport, bibel trivia spel, gratis trivia bibel

Egentligen denna kristna spel har inga gränser och du kan använda den för att utföra en bibel tävling, utmanade Bibeln eller Bibeln spel, som redan skulle vara en del av ditt val så om jag kan garantera är att gradvis människor motivera att studera Bibeln, läsa bibelverser och memorera bibliska texter, vet alla bibliska karaktärer i går som har lämnat oss lärdomar för vårt dagliga liv.

berättelserna i Bibeln vi kan hitta är mycket viktiga eftersom de uppmanar oss att undersöka och studera Bibeln i en djupare och systematiskt sätt, hitta den sanna innebörden av bibliska texter, oavsett om du använder en modern bibel, valera drottning 1960, katolsk bibel, etc. Oavsett alltid du känner Jesu bibliska passager där instruerade sina lärjungar, hans bibliska liknelser, bland annat

Som ni vet Bibeln är helt gratis som är absolut inte betala något för att den bibliska test, är ett bra val för barn som lär sig bibliska fraser, så att vallan form av visdom och kunskap ...
Detta är en bibel spel för barn och vuxna, för dem som letar efter Jesus är viktigt att söka skrifterna, bibliska referenser och lära sig att korrekt svara på alla dessa frågor i Bibeln att många fortfarande inte förstår.

Du vet firsthand liv bibliska tecken som David, Daniel, Joseph, Moses, Jakob, Jesu lärjungar, etc. aremos en påminnelse om liknelserna, bibliska fraser, oavsett vilken valör om Reina valera 1960, katolska Bibeln talar Gud idag, är det viktigt att du läser och förstår vad du läser.

Download Cuanto Sabes de la Biblia 1.1.9 APK

Cuanto Sabes de la Biblia 1.1.9
Pris: Free
Aktuell Version: 1.1.9
Installation: 1000000
Betyg Genomsnitt: aggregate Rating (4.9 out of 5)
Betygsanvändare: 53,499
Krav: Android 4.1+
Innehållsbetyg: Everyone
Paketnamn: com.alexander_menjivar.Cuanto_Sabes_de_la_Biblia

What's New in Cuanto-Sabes-de-la-Biblia 1.1.9

    - Apoyanos con 5 estrellas para seguir mejorando
    - Alabanza de Fondo
    - Nuevas Preguntas Biblicas en forma de Adivinanzas
    - Diseño mejorado
    - Adaptable
    - Intuitivo
    - Bugs (Solucionados)
    - Sonido de falso y verdadero