Go Game

Go Game

Go Free Game het 'n 1919, 1717, 1313, 99 rooster van lyne.

Go is 'n abstrakte strategie -bordspel vir twee spelers, waarin die doel is om meer grondgebied te omring as die teenstander. Die spel is meer as 2500 jaar gelede in China uitgevind en word geglo dat dit die oudste bordspel is wat tot vandag toe voortdurend gespeel word.

Die speelstukke word Stones genoem. Een speler gebruik die wit klippe en die ander, swart. Die spelers maak beurte om die klippe op die vakante kruisings (punte) van 'n bord te plaas. Sodra dit op die bord geplaas is, word klippe moontlik nie geskuif nie, maar klippe word van die bord verwyder as dit gevang word. Die vangs gebeur wanneer 'n klip of 'n groep klippe omring word deur opponerende klippe op alle ortogonaal-aangrensende punte. Die spel gaan voort totdat nie een van die spelers weer 'n skuif wil maak nie. Wanneer 'n wedstryd afsluit, word die wenner bepaal deur elke spelers om die gebied te tel, saam met Captured Stones en Komi (punte wat die speler met die White Stones bygevoeg het as vergoeding om tweede te speel). Speletjies kan ook beëindig word deur bedanking.

Die standaard Go -bord het 'n 1919 -rooster van lyne, wat 361 punte bevat. Beginners speel dikwels op kleiner 99 en 1313 borde, en argeologiese bewyse toon dat die spel in vroeëre eeue op 'n bord met 'n 1717 -netwerk gespeel is. Borde met 'n 1919 -netwerk het egter standaard geword toe die spel in die 5de eeu nC en later Japan in die 7de eeu nC bereik het.

strategie handel oor wêreldwye invloed, interaksie tussen verre klippe, hou Die hele direksie in gedagte tydens plaaslike gevegte, en ander kwessies wat die algehele spel behels. Dit is dus moontlik om 'n taktiese verlies toe te laat as dit 'n strategiese voordeel verleen.

Basiese strategiese aspekte bevat die volgende:

Verbinding: om eie klippe te hou, beteken dat minder groepe moet leef vorm, en 'n mens het minder groepe om te verdedig.
Sny: As u opponerende klippe ontkoppel hou, beteken dit dat die teenstander moet verdedig en lewende vorm vir meer groepe maak.
Bly aan die lewe: die eenvoudigste manier om aan die lewe te bly, is om 'n vestiging te maak Vak in die hoek of langs een van die kante. Ten minste moet 'n groep twee oë hê (aparte oop punte) om lewendig te wees. 'N Teenstander kan nie een van enige oog invul nie, aangesien enige sodanige skuif selfmoord is en in die reëls verbode is.
onderlinge lewe (SEKI) is beter as om te sterf: 'n situasie waarin nie een van die spelers op 'n spesifieke punt kan speel sonder om die ander toe te laat nie speler om op 'n ander punt te speel om vas te lê. Die algemeenste voorbeeld is dié van aangrensende groepe wat hul laaste paar vryhede deel as een van die spelers in die gedeelde vryhede speel, hulle kan hul eie groep tot 'n enkele vryheid verminder (om hulself in Atari te plaas), wat hul teenstander in staat stel om dit op die volgende skuif vas te vang .
Death: 'n groep wat nie 'n lewende vorm het nie, word uiteindelik uit die bord verwyder soos vasgelê.
Invasion: Stel 'n nuwe lewende groep op in 'n gebied waar die teenstander 'n groter invloed het, beteken dat 'n mens die teenstanders in verhouding verminder na die gebied wat 'n mens beset.
Vermindering: plaas 'n klip ver genoeg in die teenstandersarea van invloed om die hoeveelheid grondgebied wat hulle uiteindelik kry, te verminder, maar nie so ver dat dit van die vriendelike klippe buite afgesny kan word nie. {# } Seste: 'n toneelstuk wat die teenstander dwing om te reageer (GOTE). 'N Speler wat gereeld Sente kan speel, het die inisiatief en kan die vloei van die spel beheer.
Offer: Laat 'n groep toe om te sterf om 'n toneelstuk of plan in 'n meer belangrike gebied uit te voer.
Advertisement

Download Go Game 1.0 APK

Go Game 1.0
Price: Free
Current Version: 1.0
Installs: 1+
Rating average: aggregate Rating (5.0 out of 5)
Requirements: Android 4.1+
Content Rating: Everyone
Package name: board.gofree.baduk.gridmaster
Advertisement