Go Game
GO Free Game are un 1919, 1717, 1313, 99 Grid of Lines.
GO este un joc de bord de strategie abstractă pentru doi jucători, în care scopul este de a înconjura mai mult teritoriu decât adversarul. Jocul a fost inventat în China în urmă cu mai bine de 2.500 de ani și se crede că este cel mai vechi joc de masă jucat continuu până în zilele noastre.
piesele de joc se numesc Stones. Un jucător folosește pietrele albe și celălalt, negru. Jucătorii se întorc plasând pietrele pe intersecțiile vacante (puncte) ale unei plăci. Odată plasate pe tablă, pietrele nu pot fi mutate, dar pietrele sunt scoase de pe bord dacă sunt capturate. Captura se întâmplă atunci când o piatră sau un grup de pietre este înconjurat de pietre opuse pe toate punctele de adiație ortogonală. Jocul se desfășoară până când niciun jucător nu dorește să facă o altă mișcare. Când un joc se încheie, câștigătorul este determinat prin numărarea fiecărui teritoriu înconjurat de jucători împreună cu pietre capturate și komi (puncte adăugate la scorul jucătorului cu pietrele albe ca compensație pentru a juca al doilea). Jocurile pot fi, de asemenea, încheiate prin demisie.
Board Standard GO are o grilă de linii din 1919, care conține 361 de puncte. Începătorii joacă adesea pe panouri mai mici 99 și 1313, iar dovezi arheologice arată că jocul a fost jucat în secolele anterioare pe un tablou cu o grilă de 1717. Cu toate acestea, consiliile cu o grilă din 1919 au devenit standard în momentul în care jocul a ajuns în Coreea în secolul al V -lea CE și mai târziu Japonia în secolul al VII -lea CE.
Strategia se ocupă de influență globală, interacțiune între pietre îndepărtate, păstrând Întregul consiliu în minte în timpul luptelor locale și alte probleme care implică jocul general. Prin urmare, este posibil să se permită o pierdere tactică atunci când conferă un avantaj strategic.
Aspectele strategice de bază includ următoarele:
Conexiune: Menținerea pietrelor proprii conectate înseamnă că mai puține grupuri trebuie să -și facă traiul pe viață forma și unul are mai puține grupuri de apărat.
tăiere: păstrarea pietrelor opuse deconectate înseamnă că adversarul trebuie să se apere și să facă formă vie pentru mai multe grupuri. Punctul de picioare în colț sau de -a lungul uneia dintre părți. Cel puțin, un grup trebuie să aibă doi ochi (puncte deschise separate) pentru a fi în viață. Un adversar nu poate completa niciun ochi, întrucât orice astfel de mișcare este suicidă și interzisă în reguli.
Viața reciprocă (SEKI) este mai bună decât moartea: o situație în care niciun jucător nu poate juca pe un anumit punct, fără a permite apoi celălalt Jucător pentru a juca într -un alt punct pentru a captura. Cel mai obișnuit exemplu este cel al grupurilor adiacente care își împărtășesc ultimele puține libertăți, fie că jucătorii joacă în libertățile comune, își pot reduce propriul grup la o singură libertate (punându -se în Atari), permițând adversarului să -l capteze în următoarea mișcare .
Death: Un grup care nu are formă de viață este în cele din urmă eliminat de pe tablă așa cum este capturat.
invazie: Configurați un nou grup viu în interiorul unei zone în care adversarul are o influență mai mare, înseamnă că unul reduce scorul adversarilor în proporție În zona pe care o ocupă.
Reducere: plasând o piatră suficient de departe în zona de influență a adversarilor pentru a reduce cantitatea de teritoriu pe care o obțin în cele din urmă, dar nu atât de departe, încât poate fi tăiat din pietre prietenoase. {## } Sente: o piesă care îi obligă pe oponent să răspundă (gote). Un jucător care poate juca în mod regulat Sente are inițiativa și poate controla fluxul jocului.
sacrificiu: permițând unui grup să moară pentru a efectua un joc sau un plan, într -o zonă mai importantă.
piesele de joc se numesc Stones. Un jucător folosește pietrele albe și celălalt, negru. Jucătorii se întorc plasând pietrele pe intersecțiile vacante (puncte) ale unei plăci. Odată plasate pe tablă, pietrele nu pot fi mutate, dar pietrele sunt scoase de pe bord dacă sunt capturate. Captura se întâmplă atunci când o piatră sau un grup de pietre este înconjurat de pietre opuse pe toate punctele de adiație ortogonală. Jocul se desfășoară până când niciun jucător nu dorește să facă o altă mișcare. Când un joc se încheie, câștigătorul este determinat prin numărarea fiecărui teritoriu înconjurat de jucători împreună cu pietre capturate și komi (puncte adăugate la scorul jucătorului cu pietrele albe ca compensație pentru a juca al doilea). Jocurile pot fi, de asemenea, încheiate prin demisie.
Board Standard GO are o grilă de linii din 1919, care conține 361 de puncte. Începătorii joacă adesea pe panouri mai mici 99 și 1313, iar dovezi arheologice arată că jocul a fost jucat în secolele anterioare pe un tablou cu o grilă de 1717. Cu toate acestea, consiliile cu o grilă din 1919 au devenit standard în momentul în care jocul a ajuns în Coreea în secolul al V -lea CE și mai târziu Japonia în secolul al VII -lea CE.
Strategia se ocupă de influență globală, interacțiune între pietre îndepărtate, păstrând Întregul consiliu în minte în timpul luptelor locale și alte probleme care implică jocul general. Prin urmare, este posibil să se permită o pierdere tactică atunci când conferă un avantaj strategic.
Aspectele strategice de bază includ următoarele:
Conexiune: Menținerea pietrelor proprii conectate înseamnă că mai puține grupuri trebuie să -și facă traiul pe viață forma și unul are mai puține grupuri de apărat.
tăiere: păstrarea pietrelor opuse deconectate înseamnă că adversarul trebuie să se apere și să facă formă vie pentru mai multe grupuri. Punctul de picioare în colț sau de -a lungul uneia dintre părți. Cel puțin, un grup trebuie să aibă doi ochi (puncte deschise separate) pentru a fi în viață. Un adversar nu poate completa niciun ochi, întrucât orice astfel de mișcare este suicidă și interzisă în reguli.
Viața reciprocă (SEKI) este mai bună decât moartea: o situație în care niciun jucător nu poate juca pe un anumit punct, fără a permite apoi celălalt Jucător pentru a juca într -un alt punct pentru a captura. Cel mai obișnuit exemplu este cel al grupurilor adiacente care își împărtășesc ultimele puține libertăți, fie că jucătorii joacă în libertățile comune, își pot reduce propriul grup la o singură libertate (punându -se în Atari), permițând adversarului să -l capteze în următoarea mișcare .
Death: Un grup care nu are formă de viață este în cele din urmă eliminat de pe tablă așa cum este capturat.
invazie: Configurați un nou grup viu în interiorul unei zone în care adversarul are o influență mai mare, înseamnă că unul reduce scorul adversarilor în proporție În zona pe care o ocupă.
Reducere: plasând o piatră suficient de departe în zona de influență a adversarilor pentru a reduce cantitatea de teritoriu pe care o obțin în cele din urmă, dar nu atât de departe, încât poate fi tăiat din pietre prietenoase. {## } Sente: o piesă care îi obligă pe oponent să răspundă (gote). Un jucător care poate juca în mod regulat Sente are inițiativa și poate controla fluxul jocului.
sacrificiu: permițând unui grup să moară pentru a efectua un joc sau un plan, într -o zonă mai importantă.
Publicitate
Download Go Game 1.0 APK
Preț:
Free
Versiune Curentă: 1.0
Instalații: 1+
Media De Evaluare:
(5.0 out of 5)
Cerințe:
Android 4.1+
Rating De Conținut: Everyone
Numele Pachetului: board.gofree.baduk.gridmaster
Publicitate