Go Game
Go Free Game ima 1919, 1717, 1313, 99 mreže linij.
GO je abstraktna strateška deska za dva igralca, v kateri je cilj obkrožiti več ozemlja kot nasprotnik. Igra je bila na Kitajskem izumljena pred več kot 2500 leti in verjame, da je najstarejša družabna igra, ki se nenehno igra do danes.
Igralci se imenujejo Stones. En igralec uporablja bele kamne in drugo, črno. Igralci se spreminjajo in postavijo kamne na prosta križišča (točke) deske. Ko so postavljeni na desko, kamni morda ne bodo premaknjeni, kamni pa se odstranijo s plošče, če so zajeti. Zajem se zgodi, ko je kamen ali skupina kamnov obkrožena z nasprotnimi kamni na vseh pravokotnim točkam. Igra nadaljuje, dokler noben igralec ne želi narediti še enega koraka. Ko se igra zaključi, je zmagovalca določena s štetjem vsakega igralca, ki je obkrožala ozemlje, skupaj z zajetimi kamni in Komi (točke dodane rezultat igralca z belimi kamni kot nadomestilo za igranje drugega). Igre se lahko tudi odpovejo z odstopom. Začetniki pogosto igrajo na manjših 99 in 1313 deskah, arheološki dokazi pa kažejo, da je bila igra v prejšnjih stoletjih igrana na deski z mrežo 1717. Vendar so plošče z mrežo iz leta 1919 postale standardne, ko je igra dosegla Korejo v 5. stoletju pred našim štetjem in kasneje Japonsko v 7. stoletju pred našim štetjem
strategija obravnava globalni vpliv, interakcijo med oddaljenimi kamni, ohranjanje, ohranjanje, ohranjanje, ohranjanje, ohranjanje, ohranjanje Celoten odbor v mislih med lokalnimi borbami in druga vprašanja, ki vključujejo celotno igro. Zato je mogoče dovoliti taktično izgubo, ko daje strateško prednost.
Osnovni strateški vidiki vključujejo naslednje:
povezava: ohranjanje lastnih kamnov pomeni, da mora manj skupin za življenje preživljati Oblika in ena ima manj skupin, ki jih je treba braniti.
rezanje: ohranjanje nasprotnih kamnov, ki so odklopljene, pomeni, da se mora nasprotnik braniti in narediti živo obliko za več skupin. oporo v kotu ali ob eni od strani. Vsaj ima skupina dve oči (ločene odprte točke), da bo živa. Nasprotnik ne more izpolniti nobenega očesa, saj je vsaka taka poteza samomorilna in prepovedana v pravilih.
Vzajemno življenje (SEKI) je boljše od umira Igralec za igranje na drugi točki za zajem. Najpogostejši primer je sosednjih skupin, ki si delijo zadnjih nekaj libertiesif, bodisi igralec igra v skupnih svobodah, lahko zmanjšajo svojo skupino na eno samo svobodo (postavijo se v Atari), kar omogoča nasprotniku, da ga zajame na naslednji potezi . na območje, ki ga zaseda. } Sente: igra, ki prisili nasprotnika, da se odzove (gote). Igralec, ki lahko redno igra Sente, ima pobudo in lahko nadzoruje tok igre.
Igralci se imenujejo Stones. En igralec uporablja bele kamne in drugo, črno. Igralci se spreminjajo in postavijo kamne na prosta križišča (točke) deske. Ko so postavljeni na desko, kamni morda ne bodo premaknjeni, kamni pa se odstranijo s plošče, če so zajeti. Zajem se zgodi, ko je kamen ali skupina kamnov obkrožena z nasprotnimi kamni na vseh pravokotnim točkam. Igra nadaljuje, dokler noben igralec ne želi narediti še enega koraka. Ko se igra zaključi, je zmagovalca določena s štetjem vsakega igralca, ki je obkrožala ozemlje, skupaj z zajetimi kamni in Komi (točke dodane rezultat igralca z belimi kamni kot nadomestilo za igranje drugega). Igre se lahko tudi odpovejo z odstopom. Začetniki pogosto igrajo na manjših 99 in 1313 deskah, arheološki dokazi pa kažejo, da je bila igra v prejšnjih stoletjih igrana na deski z mrežo 1717. Vendar so plošče z mrežo iz leta 1919 postale standardne, ko je igra dosegla Korejo v 5. stoletju pred našim štetjem in kasneje Japonsko v 7. stoletju pred našim štetjem
strategija obravnava globalni vpliv, interakcijo med oddaljenimi kamni, ohranjanje, ohranjanje, ohranjanje, ohranjanje, ohranjanje, ohranjanje Celoten odbor v mislih med lokalnimi borbami in druga vprašanja, ki vključujejo celotno igro. Zato je mogoče dovoliti taktično izgubo, ko daje strateško prednost.
Osnovni strateški vidiki vključujejo naslednje:
povezava: ohranjanje lastnih kamnov pomeni, da mora manj skupin za življenje preživljati Oblika in ena ima manj skupin, ki jih je treba braniti.
rezanje: ohranjanje nasprotnih kamnov, ki so odklopljene, pomeni, da se mora nasprotnik braniti in narediti živo obliko za več skupin. oporo v kotu ali ob eni od strani. Vsaj ima skupina dve oči (ločene odprte točke), da bo živa. Nasprotnik ne more izpolniti nobenega očesa, saj je vsaka taka poteza samomorilna in prepovedana v pravilih.
Vzajemno življenje (SEKI) je boljše od umira Igralec za igranje na drugi točki za zajem. Najpogostejši primer je sosednjih skupin, ki si delijo zadnjih nekaj libertiesif, bodisi igralec igra v skupnih svobodah, lahko zmanjšajo svojo skupino na eno samo svobodo (postavijo se v Atari), kar omogoča nasprotniku, da ga zajame na naslednji potezi . na območje, ki ga zaseda. } Sente: igra, ki prisili nasprotnika, da se odzove (gote). Igralec, ki lahko redno igra Sente, ima pobudo in lahko nadzoruje tok igre.
Advertisement
Download Go Game 1.0 APK
Price:
Free
Current Version: 1.0
Installs: 1+
Rating average:
(5.0 out of 5)
Requirements:
Android 4.1+
Content Rating: Everyone
Package name: board.gofree.baduk.gridmaster
Advertisement